середа, 25 листопада 2015 р.

модуль 8
Головні ідеї Модуля 8:
 • Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
 • Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
 • Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
 • Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
 • Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:
   • самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
   • переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
 • обмежити кількість критеріїв до необхідних;
 • залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання;
 • написати дескриптори та критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою; • уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів;
 • продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого

Немає коментарів:

Дописати коментар